BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2012. február 18., szombat

7.fejezet

itt a friss!:Dremélem tetszeni fog!



/Sophie szemszöge/


Már egy jó ideje békében éljük az életünket.Nem mentünk vissza Winniepeg-be , de Carlisle vendégszeretetét sem akartuk kihasználni , így vettünk mi is egy házat(vagy inkább palotát ahogy Sara mondaná) a Forks-ot körülölelő erdő egyik eldugott pontjában.Igaz , hogy majd' az egészet újjá kellett építeni de megérte.Viszont egyre feszültebb és feszültebb lettem.Tudtam , hogy Demetri már tovább szeretne lépni a kapcsolatunkkal ,és párszor meg is próbált kezdeményezni de mindig elutasítottam ami után bocsánatot kért és megmondta , hogy nem akart bántani.Még ember koromban sem féltem a szextől de most valahogy ..bepánikoltam.És az a legrosszabb , hogy fogalmam sincs miért.Végül én magam elégeltem meg gyávaságomat.Bekopogtam Sara-ékhoz.Drága hugom nyitott ajtót.
-Segíthetek valamiben?
-Igen!Létszíves gyere el velem vásárolni!Ígérem nem fogom rád zúdítani ezer bolt tartalmát csupán egy-két boltba akarok menni.
-Rendben,menjünk.A fiúk úgyis elmentek vadászni , csak írjunk nekik egy üzenetet , hogy ne aggódjanak miattunk.-javasolta.
-Természetesen.-bólintottam komolyan
Az ő Lamborgini-ével mentünk.
Mikor beléptünk a plázába felém fordult.
-Szóval , mit akarsz venni?
-Menjünk a fehérnemű boltba.-sóhajtottam fel és ha ember lettem volna biztos , hogy elpirulok.Sara először értetlenül nézett rám majd hirtelen felismerés futott át az arcán.
-Ti még mindig nem...?
-Nem , de most menjünk!-ragadtam meg karját és behúztam a legközelebbi boltba.


Mikor hazaértünk még mindig nem volt sehol senki.
-És mit akarsz csinálni?Sztriptízt lejtesz neki vagy mi?-kérdezte mosolyogva Sara.Végre visszatért az a Sara aki emberkorában volt.Azaz életvidám ,tréfálkozós hugicám.
-Igen , pont arra gondoltam.- mosolyogtam rá  , mire belőle kitört a nevetés.
-Ez volt életed legjobb vicce!-jelentette ki még mindig nevetve , de mikor meglátta , hogy még mindig ugyanúgy a földet fixírozva állok ott lehervadt az arcáról a mosoly.-Ezt most komolyan mondod?
- Igen a legkomolyabban.Szegényt folyton elutasítottam most kapnia kell egy kis pluszt.És kérlek ne vizslasd ilyen meglepett képpel az arcomat oké?- kértem kicsit morcosan.
-Rendben te tudod.De  tudd,hogy büszke vagyok rád...mármint arra , hogy ilyen eltökélt vagy.A másik meg...kitudja?Lehet megtalálod álmaid hivatását.-nevetett ismét mire felkaptam a kanapéról egy párnát és hozzávágtam,de ő csak tovább nevetett.

Már besötétedett,és gondoltam nemsokára a fiúk is itthon lesznek.Kikerestem egy alkalomhoz megfelelő számot és beraktam a CD lejátszóba , majd a távirányítót a fürdőbe vittem magammal.Felvettem a falatnyi ruhát  ,kevés sminket tettem magamra és már úgy éreztem készen vagyok.Szőke hajam dús loknikba hullott hátamra.Azt szeretem még ebben a házban , hogy minden szoba hangszigetelt.Ez most előnyömre válhat.Hallottam , hogy nyitódik majd csukódik az ajtó.
-Sophie itt vagy?-hallottam meg kedvesem hangját.Hallottam ahogy az ágyra ülés talán még kezébe is temette arcát miközben sóhajtott egyet.
Megnyomtam a lejátszás gombot mire lágy mégis alkalomhoz illő zene harsant fel.Kinyitottam a fürdőszoba ajtót villámgyorsan az ajtóhoz szaladtam  bekulcsoltam majd vissza a fürdőszoba ajtóba.Szerencsére Demetri csak most nézett fel ,és annyira meglepődhetett , hogy még levegőt se vett.Szemei feketék lettek , akár az ónix.Lassan huncutul mosolyogva indultam el felé és a zene ritmusára mozgattam a csípőmet , kezeimmel pedig a testemet simogattam izgatóan. Mikor elé értem egyik kezemmel a hajamba túrtam a másikkal csábosan végigsimítottam mellkasomon.Minden félelmem elszállt.Huncutul rámosolyogtam majd az ölébe ültem , s kétoldalt lábszáramon támaszkodtam.Demetri még csak akkor eszmélt fel.
-Mit csinálsz?-kérdezte suttogva, s fekete szemei az arcomra szegezte.
-Törlesztem a számlám.-nevettem el magamat miközben a hátamon lévő fűzőt bontogattam. Jólesően felsóhajtottam  mivel Demetri a fenekemre rakta a kezét és gyengén megmarkolta.Mikor kibontottam a fűzőt a szoba másik végébe dobtam.Egy szál bugyiban és harisnyában ültem ölében.Lerúgtam a cípőmet és Dem is így tett.Mellkasára tettem a kezemet és hátradöntöttem az ágyon.Majd mézédes ajkát kezdtem egyre vadabbul csókolni.
-Teljesen biztos vagy abban amit most tenni készülünk?-kérdezte rekedt hangon-Most még meg tudok állni , de utána már kétséges.
-Szerinted felvettem volna egy ilyen szerelést ha nem lennék benne teljesen biztos?-kérdeztem mosolyogva.Ő is mosolygott majd lecsapott ajkamira.Fordított a helyzetünkön így ő került felülre , én pedig lábaimmal körülfontam derekát.Kioldotta a harisnyakötőmet és leheletfinoman lehúzta egyik lábamról a vékony anyagot.A harisnya útját ajkaival kísérte.Éreztem tagadhatatlan vágyát  nekifeszülni eddig érintetlen pontomhoz.

Letéptem róla az ingét majd  a nadrágját is. Ajkai elvándoroltak ajkaimtól egészen le a melleimig. Az egyiket lágyan masszírozta míg a másikat apró csókokkal hintette. Hangosan nyögdécseltem és hátát simogattam,néha a körmömmel is végigszántottam rajta.
Nem vettem észre mikor került le rólam az alsóneműm is , csupán akkor eszméltem fel mikor Dem keze hozzám ért és végigsimított  nőiességemen. Úgy éreztem a testem lángokban ég , és mikor újból és újból hozzám ér a lángok egyre magasabbra és magasabbra csapnak.
Már mind a ketten meztelenek voltunk és egymás ajkát faltuk. Erősebben szorítottam magamhoz derekát cselekvésre késztetve őt.
Ő megragadta a derekam és feljebb emelte ,így elmerült bennem mire egy hangos ,kéjes sóhaj volt a válaszom. Lassú tempóban kezdet mozogni , majd egyre gyorsabb ütemet diktált. Mikor elértem a csúcsot , hangosan sikítottam a nevét , Demetri száját pedig állatias morgás hagyta el , majd felnyögött ő is.
Percekig csak feküdtünk egymáson és levegőért kapkodtunk ,annak ellenére , hogy semmi szükségünk nem volt rá. Demetri felnézett rám , szemei újra arany barnává váltak. Egy szenvedélyes csókot adott ajkaimra majd legördült rólam és a mellkasára vont.
-Életemben nem volt olyan szép éjszakám mint a mai.- suttogtam mosolyogva.
-Ezt én is elmondhatom.-simogatta meg az arcomat,majd egy puszit nyomott az orromra.


Másnap reggel Sara-val elmentünk vadászni , ahol rendesen kifaggatott.Nem részleteztem túlzottan , de ő így is megértette , hogy csodálatos éjszakám volt.


komikat kérek!!:D

2 megjegyzés:

Loketratha U. írta...

Szia!
Az gyors volt - aminek örülök is :)
Nagyon szépen írtad le Sophi és Dem első szeretkezését, le a kalappal!
Na akkor most Sara és Alec összejöttek?!
Nagyon siess!!!

Reaa. írta...

Ismét csak tudod a véleményem szal nem fejtem ki.:D
deazt igen hogykurvajoo lett.*-*

SIESS ! mert különben.. félhetsz.>< :D