BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2012. február 4., szombat

6.fejezet

nagyon nagyon NAGYON!!! sajnálom ezt a sok kimaradást:( De most itt a friss!! :D(BÁR KICSIT RÖVIDKE)
kérlek írjatok komikat!!


/Sophie szemszöge/


-Mi ez a nagy zsivaj lent?-kérdeztem Demetri-t.
-Megnézzem?-kérdezte szinte suttogva.
-Megtennéd?Nincs erőm felkelni.
-Persze mindjárt jövök.-állt fel mellőlem.Én a fejemre húztam a párnát ,plusz még rá a takarót.
Pár perc múlva valaki belépett az ajtón és megállt az ággyal szemben.
-Ébresztő te kis semmirekellő!Már délután két óra is elmúlt , úgyhogy told ki a formás kis valagod az ágyból kis anyám!-rögtön felismertem a hangját és úgy ugrottam ki az ágyból mintha kilőttek volna.A nyakába ugrottam és szorosan magamhoz öleltem.
-Te...itt vagy!Tényleg itt vagy!-suttogtam,majd eltoltam magamtól-De hogy?
-Az most nem számít!-rázta meg a fejét.
-De ugye...nem jönnek érted?
-De nagyon valószínű.De akkor ..megteszem amit kell.-hajtotta le a fejét-ne fájjon emiatt a fejed nővérkém.-mosolygott rám- Felix elmondta.
-Ennek örülök.-mosolyogtam vissza-És milyen volt?-kérdeztem óvatosan.Vörös szemét rám szegezte.
-Erről nem akarok beszélni.
-Bocsánat.
-Semmi baj.-lett lágyabb a hangja-Csak rengeteg szörnyűség folyik abban a romhalmazban.
-Elhiszem.
-Figyelj , elmehetnék zuhanyozni?Meg utána adnál valami ruhát kérlek?Nagyon poros lettem az úttól.
-Persze menj csak.Az ágyra készítem a ruhádat.
-És utána elmennék vadászni.
-Oké.-majd kuncogtam-Ez vicces , Alec is éppen oda indult.Szóljak neki , hogy várjon meg?
-Megtennéd?
-Persze.-mosolyogtam rá.
-Köszi.Na akkor megyek is.-sóhajtott majd benyitott a fürdőszobába.



/Sara szemszöge/


Már a harmadik állattal végeztem amikor észrevettem , hogy Alec engem néz.
Felálltam és letöröltem a számról a vért.
-Valami baj van?-kérdeztem szememmel arcát pásztázva.
-Nem csak...nem tudom ...,hogy mondjam el.-sóhajtott.
-Mit?-biccentettem oldalra a fejemet.Nagy levegőt vett.
-Hogy te jelentesz nekem mindent.-kis szünetet tartott majd folytatta-Hogy jobban szeretlek bárki másnál.Hogy az életemet adnám érted.Hogy az elmúlt 5  évben majd bele őrültem abba , hogy nem tudtam mi van veled.
Letaglóztak ezek a mondatok.
-Egyáltalán nem várom el hogy kölcsönös érzéseket táplálj irántam , csak úgy gondoltam jobb ha tudod.-vonta meg a vállát.


/Alec szemszöge/


És ez volt az igazság .Nem kényszeríthetem , hogy így érezzen ő is irántam.Ő azonban továbbra is szótlanul állt ott és hitetlenkedve nézett rám.
Majd megszólalt lágy , simogató hangján.
-Nekem még sose mondtak ilyen szépeket.-suttogta.Olyan volt akár egy kislány.Merő tisztaság és ártatlanság-De ne hidd , hogy nem érzek ugyanígy irántad.

1 megjegyzés:

Loketratha U. írta...

Sziiia Natalie!!
Először is: NA VÉGRE!!! Éppen ideje volt! :D
Nagyon jó lett a feji, végre megmondta Sara-nak, hogy mit érez jupcsiii!! :D
Siess a kövivel, nehogy ilyen sokáig tartson! xD
Puszii